Metody dostawy i płatności w vexpi.pl:
- Jakie formy dostawy oferuje vexpi.pl?
W naszym sklepie proponujemy klientom dwie formy dostawy zakupionych produktów. Do wyboru – przesyłka kurierska oraz odbiór osobisty. Produkty dostarczamy klientom na terenie Polski, za pomocą rzetelnych firm kurierskich DHL i DPD. W sprawie wysyłki za granicę prosimy o indywidualny kontakt. Jeśli chcecie odebrać produkt osobiście zapraszamy Was pod adres Graniczna 46 09-407 w Płocku.
- Ile zapłacę za kuriera?
Jeżeli kwota do zapłaty przekroczyła 100 zł – dostawa gratis. Przy tańszych zakupach koszt wysyłki to 9,99 zł.
- Czy możecie wysłać mi wózek na inny adres?
Oczywiście, w formularzu znajdziesz opcję, która pozwoli wpisać dowolne dane adresowe do wysyłki. - Kiedy mogę spodziewać się mojej przesyłki?
Paczka dociera w 24 godziny od nadania. Oczywiście, zdarzają się sytuacje nieprzewidziane, jednak firmy przewozowe, z którymi współpracujemy dbają o satysfakcję klientów. Na czas wysyłki ma wpływ także termin przyjęcia zamówienia przez nasz magazyn oraz zaksięgowania Twojego przelewu. W momencie nadania paczki wyślemy Ci na maila list przewozowy, za którego pomocą będziesz mógł śledzić swoją przesyłkę. - Jak mogę zapłacić za zamówiony produkt?
Współpracujemy z dostawcą usług płatniczych PayU, który oferuje m.in. możliwości płatności przelewem elektronicznym, BLIK-iem czy kartą płatniczą. Możemy wysłać Ci przesyłkę za pobraniem, rzecz jasna umożliwiamy także płatność przy odbiorze osobistym. - Czy można umówić wysyłkę na konkretny termin?
Można, wystarczy przy składaniu zamówienia poinformować nas o tym w polu „Uwagi do zamówienia”. Nadamy przesyłkę tak, by z najwyższym prawdopodobieństwem dotarła na ustalony przez Was dzień. - Jaką mam gwarancję, że dostanę to, co zamówiłam?
Dbamy o to, by wysyłać produkty w 100% zgodne z zamówieniami klienta. Pamiętajcie, że przy zakupach online możecie zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty dostarczenia. Jeżeli okaże się, że danego wariantu nie mamy na stanie i nie jesteśmy w stanie go dla Ciebie zdobyć w ciągu kilku dni – zadzwonimy do Ciebie z indywidualną propozycją. - W jakim opakowaniu wysyłacie towar?
Preferujemy wysyłkę w oryginalnym kartonie prosto od producenta. Niestety, nie w każdym przypadku jest to możliwe. Niektóre foteliki przychodzą do naszego magazynu pakowane po dwie sztuki. Wtedy dobieramy odpowiedniego rozmiaru opakowanie i ze wszelką starannością pakujemy produkt tak, by zapewnić mu bezpieczną podróż wprost pod Twój adres. - Planuję kupić dwa produkty. Czy można rozdzielić przesyłki na dwa różne adresy?
Jasne, napisz lub zadzwoń do nas i wszystko ustalimy.
- Zamówiłem fotelik parę dni temu i nadal do mnie nie dotarł, co się stało?
Przykro nam, skontaktuj się z nami i omówimy całą sytuację. Przesyłki zwykle docierają w kolejnym dniu roboczym od daty nadania. Warto sprawdzić numer paczki na stronie przewoźnika, by dowiedzieć się, gdzie dokładnie się ona znajduje.
Po więcej informacji zapraszamy do naszego regulaminu.