Metody dostawy i płatności w vexpi.pl:

  1. Jakie formy dostawy oferuje vexpi.pl?

W naszym sklepie proponujemy klientom dwie formy dostawy zakupionych produktów. Do wyboru – przesyłka kurierska oraz odbiór osobisty. Produkty dostarczamy klientom na terenie Polski, za pomocą rzetelnych firm kurierskich DHL i DPD. W sprawie wysyłki za granicę prosimy o indywidualny kontakt. Jeśli chcecie odebrać produkt osobiście zapraszamy Was pod adres Graniczna 46 09-407 w Płocku.

  1. Ile zapłacę za kuriera?

Jeżeli kwota do zapłaty przekroczyła 100 zł – dostawa gratis. Przy tańszych zakupach koszt wysyłki to 9,99 zł.

  1. Czy możecie wysłać mi wózek na inny adres?
    Oczywiście, w formularzu znajdziesz opcję, która pozwoli wpisać dowolne dane adresowe do wysyłki.
  2. Kiedy mogę spodziewać się mojej przesyłki?
    Paczka dociera w 24 godziny od nadania. Oczywiście, zdarzają się sytuacje nieprzewidziane, jednak firmy przewozowe, z którymi współpracujemy dbają o satysfakcję klientów. Na czas wysyłki ma wpływ także termin przyjęcia zamówienia przez nasz magazyn oraz zaksięgowania Twojego przelewu. W momencie nadania paczki wyślemy Ci na maila list przewozowy, za którego pomocą będziesz mógł śledzić swoją przesyłkę.
  3. Jak mogę zapłacić za zamówiony produkt?
    Współpracujemy z dostawcą usług płatniczych PayU, który oferuje m.in. możliwości płatności przelewem elektronicznym, BLIK-iem czy kartą płatniczą. Możemy wysłać Ci przesyłkę za pobraniem, rzecz jasna umożliwiamy także płatność przy odbiorze osobistym.
  4. Czy można umówić wysyłkę na konkretny termin?
    Można, wystarczy przy składaniu zamówienia poinformować nas o tym w polu „Uwagi do zamówienia”. Nadamy przesyłkę tak, by z najwyższym prawdopodobieństwem dotarła na ustalony przez Was dzień.
  5. Jaką mam gwarancję, że dostanę to, co zamówiłam?
    Dbamy o to, by wysyłać produkty w 100% zgodne z zamówieniami klienta. Pamiętajcie, że przy zakupach online możecie zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty dostarczenia. Jeżeli okaże się, że danego wariantu nie mamy na stanie i nie jesteśmy w stanie go dla Ciebie zdobyć w ciągu kilku dni – zadzwonimy do Ciebie z indywidualną propozycją.
  6. W jakim opakowaniu wysyłacie towar?
    Preferujemy wysyłkę w oryginalnym kartonie prosto od producenta. Niestety, nie w każdym przypadku jest to możliwe. Niektóre foteliki przychodzą do naszego magazynu pakowane po dwie sztuki. Wtedy dobieramy odpowiedniego rozmiaru opakowanie i ze wszelką starannością pakujemy produkt tak, by zapewnić mu bezpieczną podróż wprost pod Twój adres.
  7. Planuję kupić dwa produkty. Czy można rozdzielić przesyłki na dwa różne adresy?

Jasne, napisz lub zadzwoń do nas i wszystko ustalimy.

  1. Zamówiłem fotelik parę dni temu i nadal do mnie nie dotarł, co się stało?

Przykro nam, skontaktuj się z nami i omówimy całą sytuację. Przesyłki zwykle docierają w kolejnym dniu roboczym od daty nadania. Warto sprawdzić numer paczki na stronie przewoźnika, by dowiedzieć się, gdzie dokładnie się ona znajduje.

 

Po więcej informacji zapraszamy do naszego regulaminu.