FAQ Zwrot, reklamacja i wymiana towaru w Vexpi.pl

  1. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
    W przypadku sprzedaży internetowej konsumenci mają możliwość zwrócenia towaru w ciągu 14 dni licząc od dnia dostarczenia przesyłki bez podania przyczyny. Ten czas pozwala kupującemu zapoznać się z produktem i sprawdzić, czy zakup spełnia oczekiwania, jest wolny od wad i zgodny z opisem. Zwrócić możesz każdy towar z naszego sklepu, o ile nie został wykonany na Twoje specjalne zamówienie.
  2. Jak dokonać zwrotu towaru?
    By zwrócić kupiony towar prześlij nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną lub tradycyjną. Wystarczy krótka informacja, w której poinformujesz nas jaki towar zwracasz oraz załączysz numer zamówienia. Jeśli wyślesz je mailem, otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zwrotu towaru. Odeślij nam zakupiony produkt, niekoniecznie w oryginalnym opakowaniu, jednak zadbaj o jego bezpieczeństwo. Masz na to 14 dni kalendarzowych. Sprawdzimy, czy nie nosi śladów użytkowania i nie jest uszkodzony. Jeśli wszystko będzie w porządku – oddamy Ci pieniądze w ciągu dwóch tygodni.
  3. Na jaki adres odesłać produkt?
    Wyślij go na adres naszego magazynu – ul. Graniczna 46, 09-407 Płock, najlepiej dowolnie wybranym kurierem.
  4. Chcę dokonać reklamacji. Co należy zrobić?
    Reklamację towaru zgodnie z prawem rozpatrujemy z tytułu rękojmi. Mamy prawny obowiązek dostarczenia Ci towaru wolnego od wad. Jeżeli jednak produkt okaże się wadliwy, masz na złożenie reklamacji 12 miesięcy od wykrycia ewentualnych nieprawidłowości. Ponadto, zareklamować produkt możesz do 2 lat od daty zakupu. Wystarczy, że napiszesz na nasz adres mailowy kontakt@vexpi.pl. Zalecamy, by we wiadomości znalazł się zwięzły opis wady, okoliczności i data jej wystąpienia, Twoje dane i żądanie w związku ze wspomnianą wadą (zwrot kosztów, obniżenie kosztów, wymiana lub naprawa towaru). Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni, poinformujemy Cię o tym drogą mailową. Brak informacji do tego czasu oznacza, że Twoja reklamacja zostaje przyjęta.
  5. Czy mogę wymienić produkt zakupiony w Vexpi.pl?
    Zapraszamy do kontaktu na kontakt@vexpi.pl bądź pod numerem telefonu 531 543 050

    Po więcej informacji zapraszamy do naszego regulaminu.